شناسه خبر : 82987
چهارشنبه 05 خرداد 1400 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۱۵ معلول بیمار بلوچ برای درمان به تهران/فیلم

رسیدگی به امور درمانی بیماران معلول بلوچ توسط خیرین جانباز ادامه دارد...

فاش نیوز - واحد ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان باشگاه ستارگان ایثار، در پی اجرای برنامه های خیرخواهانه خود، حدود 15 معلول از روستاهای دورافتاده بلوچستان را با بیماری های مختلف جهت درمان به تهران منتقل نمودند.

این عزیزان محروم از امکانات به دلیل عدم دسترسی به امکان درمانی و بهداشتی و نداشتن آب یا داروی مناسب و ...، دارای عوارض و بیماری های متعددی هستند و معلولیت در روستاهای بلوچستان بسیار به چشم می خورد.

 این بیماران عزتمند که تحت حمایت درمانی و دارویی خیرخواهان گروه جهادی حاج احمد و در بیمارستان های فوق تخصصی تهران قرار گرفته اند، مقرر است که با انجام ویزیت های مختلف و قرار گرفتن تحت جراحی های متفاوت، به درصدهایی از بهبودهای نسبی و ممکن و یا درمان کامل دست پیدا کنند و در این مسیر خیرخواهان متعدد و بیشماری با دستان مهربان خود، دست این عزیزان را گرفته اند.

سه فیلم از اقدامات درمانی انجام شده به نظر مخاطبین می رسد.

امید که خداوند شافی بیماران، دستان اعضای جهادگر و جانباز این گروه  و همچنین دستان منتظر این بیماران را به مدد خیرین انسان دوست بگیرند.

https://www.aparat.com/v/2YVeB

https://www.aparat.com/v/7BZKm

https://www.aparat.com/v/pASgz

 

تنظیم خبر از شهید گمنام

فیلم از مسئول اجرایی گروه جهادی، جانباز اکبر حسین زاده

اینستاگرام
به قوم بلوچ ومحروم ومظلوم کمک کنید غالبا فقیرذ تنگدستند وعوافب...ان......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi